Search results

  1. Cloe Colton

    **November 2019 check in ***

    November 14th-18th Disneyland Hotel First trip to Disneyland and we can't wait!!
  2. Cloe Colton

    Beware of Poachers and Look at the Little Gorillas! 3 trips in 1. NEW 6/13! *PTR for Aug.*

    Good luck getting your fastpasses! That would be awesome if they do a Star Wars preview that month. I am keeping every finger and toe crossed in hopes that they do either a paid AH in September for the land or a passholder preview since DH and I are both passholders now! I feel like August is...
  3. Cloe Colton

    **Disney After Hours & Villains After Hours-Magic Kingdom** FAQ & Discussion Thread

    Are the special photopass photos listed on the Villain AH map? Going tomorrow night!!
  4. Cloe Colton

    Sister Wives, First Times and Lots of Wine/An Epic Girls Trip...Updated 6/13

    Looks like such a fun day!! I'm sorry about the massages. I've had a couple of rougher massages and I always think after the fact that I should ask them to be gentler. DH says its because I have like no muscles in my back (I don't, I'm weak! lol) that they probably don't realize how much they...
  5. Cloe Colton

    Nine Nights: Filling 2019 with Disney Adventures around the World *Hello from Shades 6/12

    I can't wait to hear all about it!! Ugh so jealous that you saw Tom Hanks and Tim Allen in DHS! I told DH that we planned our trip one weekend too late! lol
  6. Cloe Colton

    The ABCs of An EPIC Girls' Trip! May, 2019- C is for: ChunkyDump!! (6/11)

    I never noticed the lawn landscaping until your picture! Definitely looks like Andy needs to get a steppin on learning how to mow the lawn to help him Mom out! lol Love the Chunky Dump pose. Everyone needs a signature pose!
  7. Cloe Colton

    2019 - A year of a little less Disney...who I am kidding no it isn't! Updated 6/12

    Well we are all checked in for our flights on Southwest! I had contemplated paying $50 for the two of us to get earlybird boarding and then I considered possibly just paying $25 for one of us to just hold some seats but I decided that money was better saved for Disney snacks and souvenirs!! I...
  8. Cloe Colton

    Let's go to our Happy Place! March 2019 Girls Trip Updated 6/12

    Yes exactly!! Like I think a lot of people get really upset when they can't stay at Yacht or Beach club due to financial reasons or availability solely because of the pool and they feel like they are completely missing out. Like I would book Yacht Club again solely based on how beautiful the...
  9. Cloe Colton

    Let's go to our Happy Place! March 2019 Girls Trip Updated 6/12

    It was so nice! Especially since the sun came out! And thank you! They were both from Target and Calista's hat was obviously from the F&G festival! Ugh I was so mad at myself! lol At least we didn't have to go back to get it, that would have been much worse! They really were!!! I was...
  10. Cloe Colton

    Restaurantosaurus - QS Dinner available starting Aug 18th- ADRs open June 12

    Unfortunately its telling me to call once I search. So that was helpful because I couldn't find that before! .... but I still have to call haha
  11. Cloe Colton

    Restaurantosaurus - QS Dinner available starting Aug 18th- ADRs open June 12

    If only I was surprised lol thanks! just though I was missing something blaringly obvious on the website!
  12. Cloe Colton

    2019 - A year of a little less Disney...who I am kidding no it isn't! Updated 6/12

    She and her bf both had a blast!! Thank you!! Haha thanks!! Trying to get the hang of it all!
  13. Cloe Colton

    Let's go to our Happy Place! March 2019 Girls Trip Updated 6/12

    This will be my last update until next week sometime as I am heading to Disney with DH tomorrow until Monday!! If you want to read about our plans and everything we have going on the rest of the year you can read about it here ! Hopefully it won't take me too long to get back into the swing of...
  14. Cloe Colton

    Restaurantosaurus - QS Dinner available starting Aug 18th- ADRs open June 12

    How were you able to book online?? I'm not seeing anywhere to check availability
  15. Cloe Colton

    Disney's YACHT & BEACH CLUB RESORTS Information & Questions Updated Info on Page 1 Post 1 & 13, 14

    Yeah idk lol some people must just be lucky to get it to show up! I can't add a note or add the reservation number through any of the other options but thats okay. I can remember when it is!
  16. Cloe Colton

    2019 - A year of a little less Disney...who I am kidding no it isn't! Updated 6/12

    Yep, same!! Gotta have everything sorted! haha Thanks!!!
  17. Cloe Colton

    Sister Wives, First Times and Lots of Wine/An Epic Girls Trip...Updated 6/13

    What a great day!!! Your Narcooses pics are making me wonder if we should have gone with that over Citricos for our dinner this week!!! lol Love that you were able to watch HEA from the boat dock, what a magical evening!
  18. Cloe Colton

    2019 - A year of a little less Disney...who I am kidding no it isn't! Updated 6/12

    Aren't they??? I made the mistake of watching a youtubers packing video and it made me wish I could just get out of work to get everything wrapped up! (Even though logically the things I haven't packed are the last minute things that I can't! haha) Right??? She said the shop owners were...

Connect

Disney News and Updates

Daily Updates and News




Top